Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2011 21:59 - безконтролно
Автор: fluk Категория: Тя и той   
Прочетен: 655 Коментари: 0 Гласове:
3



 Когато се срещам с някой когото не мога да притежавам гледам да пръскам повече чар и по малко боя за обувки даже когато нямам такива или когато времето не се нуждае от доказателства за съществуването им оставяйки следите си в бъбречни басейни пълни с дъждовна вода.Бях продал два грамофона ,точно тридесет и пет плочи и два тира плюс един прицеп с паяци .Добре вървят когато са в добра форма,само че няма желаещи счетоводители за извънреден труд.Пука ми на прането.И без друго не обичам гръмотевици.Не мога да закусвам на следващия ден и като не закусвам имам проблем с ръбовете по дрехите си.Не мога да си купя билети за театър намачкан.Така че единственото ,което ми оставя да направя е да стоя на стола си и да продавам акции.Нищо,че после няма да имам какво да облека.Представям си как режа домати и краставици с мръсна яка на небесно синята си риза и започвам да разглеждам менютата на химическото чистене с особен апетит.През целият си живот съм се борил с химията.Което в практиката няма стойност.Но въпреки това продължавам да се губя в теоретични прогнози за давещи се в анорексична почва.Докато мисля и гледам на една педя пред себе си прехвърлям задника си върху стойката за йоги с пироните и другите остроти.Добре че на нея има място само за един човек,и то на такъв с много милиони.Слизам след 45 минутки със супер бузи и супер его.Искам да изпискам от щастие.Да обидя някой див леген или нещо подобно.Писна ми да съм велур.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fluk
Категория: Тя и той
Прочетен: 73583
Постинги: 43
Коментари: 27
Гласове: 216
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930