Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2013 17:24 - претапортерно
Автор: fluk Категория: Тя и той   
Прочетен: 409 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 22.02.2013 17:30


- Телефонът ти звъни странно/казвам това без никаква ирония в гласът си,очаквайки най добрата реакция,за тази ситуация-липса на презрителен поглед-защото такъв се получава в отговор от нейна страна,разбирай че обичаме да се критикуваме само когато телефоните започнат да ни звънят/

-Еби се,чуваш ли,не ме карай да ти го повтарям.Преди само за това говорехме и знам много добре положението в което се намираш и за това ще ти го кажа само веднъж.

Писна ми да я с слушам как псува разни хора,но не и мен си мисля като зяпам танца на найлоновите торбички ,имитирайки с ръце факир успокояващ гърмяща змия.
-Ти си шибана курва!Почти го извиквам ,любезно оглеждащ се в мръсните черни върхове на ботите й.Ти даже не ме забелязваш къде гледам в момента-продължавам да крещя наужким към нея.Мисля да се изпразня върху мръсните ти върхове в такъв случай,защото няма нищо по възбуждащо от това да не гледа някой,който гледаш с поглед изпълнен с философски страсти.Изпраз,изпраз.Смотана,незадоволена незнаеща как да си влезе  в настройките на телефона продавачка на плът.

Разговорът спря.Улицата се превърна в стая,стаята в един квадрат с две по две приближаващи се стени със скоростта на тропическа буря от която нищо добро не се очаква.
Мили -наричаше ме така само когато й се пиеше 12 годишно-ходи да се ебеш.Днес съм на сухо и нерви.Извинявай.Можеш ли и ти да ми се извиниш ?
Мила-наричам я така само когато е на сухо-много си нервна.Мисля да си еба майката сам.Довиждане.
И така всеки петък




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fluk
Категория: Тя и той
Прочетен: 73586
Постинги: 43
Коментари: 27
Гласове: 216
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930